Dansk Erhverv

Som medlem af Fødevareleverandørforeningen er din virksomhed samtidig medlem af Dansk Erhverv og kan dermed omkostningsfrit benytte de forskellige services, som det valgte medlemskab giver, herunder:

• Hotline (juridisk rådgivning over telefonen)
  • Deltagelse i faglige netværk (f.eks. digitalisering, agent, ejerleder)
  • Deltagelse i Danske Erhvervs kurser, events, konferencer, årsdag mv. (ved betalingsevent ydes rabat)
  • Nyhedsbreve
  • Mulighed for at leje lokaler på Børsen med rabat
  • Rådgivning (og retssager) inden for ansættelsesret
  • Rådgivning inden for erhvervsjura (gennemgang af agent- og distributør kontrakter, konsulentaftaler, salgs- og leveringsbetingelser, persondataretlige dokumenter mv. samt evt. retssager)

Læs om de mange fordele ved medlemskab i Dansk Erhverv i denne lille pjece

Dansk Erhverv tilbyder 3 typer af medlemskab, læs mere om de forskellige typer medlemskaber her

Der er tillige en lang række rabatter tilknyttet medlemskabet af Dansk Erhverv bl.a. på avisabonnementer, benzin, telefoni og pension, se alle rabataftaler her.